FrieslandCampina

FrieslandCampina is een uniek Nederlands bedrijf. Het is eigendom van een coöperatie van bijna 16.000 melkveehouders. Iedere dag levert het bedrijf voedsel aan miljoenen consumenten over de hele wereld. FrieslandCampina heeft veiligheid hoog in het vaandel staan. Kees Hommes (Global Safety, Health and Environment Director) en Eric Jenster (Safety, Health & Environment Manager van de Business Group Food & Beverage) hebben een persoonlijke missie: het verder terugdringen van incidenten op het gebied van veiligheid. Neotopia helpt FrieslandCampina bij de wereldwijde implementatie van Organizational Behavior Management (OBM). Deze casestudy beschrijft de implementatie en voorlopige opbrengsten van het programma.
wrapper_download_casefile

Download het document

    Na het versturen van uw gegevens via onderstaand formulier verschijnt hier de knop om het document te downloaden.

    * verplicht veld



    Yes

    Andere downloads

    Verkoopcijfers raadplegen tot een waardevolle gewoonte maken

    Tekst: Joost KerkhofsDeze case speelt zich af op de afdeling Product & Format, als onderdeel van de afdeling Commerce van een belangrijk speler in de entertainmentbranche. Men onderzoekt hier o.a. wat de bezoekersaantallen waren, wat de bezoekers...

    Case: Projecten op tijd afsluiten

    Hoe het tijdig afsluiten van projecten gaat leiden tot minder faalkosten en meer positieve energie tekst: Joost Kerkhofs Wat is er nodig om de projecten die een bedrijf uit de energiesector bij klanten realiseert, binnen 30 dagen na oplevering echt volgens de norm af...

    Case: Kennisdeling in een bancaire projectorganisatie

    Een OBM case. Binnen een bank wordt het systeem voor de projectdocumenten slecht gebruikt, waardoor tijd en informatie verloren gaat. Hoe krijgt de bank de medewerkers zover dat ze werkelijk de juiste kennis delen op het juiste moment?

    Case: Het met plezier reduceren van werkvoorraad

    Een OBM-case bij een verzekeraar Tekst: Joost Kerkhofs Bij een landelijke verzekeraar zijn de werkvoorraden niet onder controle. Hierdoor wacht de klant lang op informatie, maar het levert ook extra werk op doordat klanten tussentijds bellen over de status van hun...